Earthquake, Pies, Dress Rehearsal ⚡️🍰👗

Hej alle! Når så har oplevet en masse det sidste stykke tid, så laver bare en lille hurtig opsummering her. Weekenden var super cool! Fredag lavede jeg ikke så meget, chillede bare med nogen af mine venner henne omkring skolen. Lørdag tog jeg ud og spiste sushi og drak te med to af mine venner, det var super hyggeligt! Vi gik bare rundt og kiggede på butikker og sådn. Lørdag aften fik jeg den her SMS fra Dee, hvor der stod “kommer og henter dig om 10 min, vi skal bage tærter”.. Det var mega random! Så hun kom så og hentede mig, og så bagte vi da lige 6 tærter på 4 timer.. Det var super skægt så det var jo meget godt! Søndag var bare en afslappet dag.. Men senere på dagen var Debbie og Phil ude og gå en tur eller sådan noget, var alene hjemme og ved ikke hvorfor men sad bare og chillede på gulvet.. Lige pludselig begyndte min seng at ryste, og troede bare at det var Lucky der hoppede op i min seng, så jeg vente mig rundt og kiggede, og der var ingen, pludselig begyndte det at ryste igen, men denne gang var det også persiennerne, vidste ikke helt hvad der var gang i, så sad stadig vare på gulvet og kunne ikke forstå hvad der skete. Det stoppede med at ryste og så tænkte jeg lige, det måtte havde været et jordskælv! Så kiggede lige på nyhederne, og rigtigt nok, 3 jordskælv i træk målte fra 3,4 – 5,6! Så ja fik da lige oplevet mut første jordskælv, uden helt at gave forstået det. Da Debbie og Phil kom hjem var de bekymrer for mig, men alt var fint. Så ja.. Denne uge har været super lang, vi har haft dress rehearsals, hvilket vil sige jeg har været i skole til en 20, 21 tiden hver dag!! Dress rehearsal er også hvor vi går igennem hele showet med alt makeup og kostume og sådn.. Super stressende.. Men i det mindste har der været lækker aftensmad! Ellers har der ikke været så meget.. Nu skal jeg til Hawaii her på lørdag!! Glæder mig så meget!! Er begyndt at pakke! Min veninde skal afsted samme tid som mig, og vi fandt ud af hun kommer til at bo et par blokke væk fra hvor jeg skal bo! Det bliver super skægt!! Idag har vi også dissekeret hjerter, det var super spændende, det hjerte jeg fik var kæmpe! Og der var mega meget fedt på det så vi blev nød til at skære en masse af det væk.. Det var lidt klamt, men det var nu meget cool. Så ja, vil prøve at opdatere min blog så meget som muligt når jeg tager afsted til Hawaii!

20140403-221948.jpg

Mig og Deanna skulle lige opføre et teater stykke, 3 ord, kærlighed, franske accenter, og drama! Det var fantastisk!

20140403-222005.jpg

Mig, Anne, og Gabriella!

20140403-222020.jpg

Skriv en kommentar