Concert, Tech Day, Bonfire, Divergent! ðŸŽ¤ðŸŽ¨ðŸ”¥ðŸŽ¬

Okay! SÃ¥ det mest irriterende nogensinde skete lige, sad og skrev det her indlæg.. OG BUM..Min mobil gik ud, yay.. SÃ¥ nu skriver jeg det helt om.. Det her bliver mÃ¥ske en smule kortere end originalt men magter ikke skrive det hele igen.. SÃ¥ ja min weekend var super hyggelig. Fredag havde jeg min tredje koncert med koret! Hold nu op! Det gik super godt, vi optrÃ¥dte i en kirke, kirkerne herovre er meget anderledes end dem derhjemme, det ligner bare et stort hus, sÃ¥ ja.. NÃ¥r men koncerten var meget fin, vi havde en super svær sang hvor man ogsÃ¥ skulle klappe, men vi klarede den skam!.. Lørdag var det tech dag med musicalen, var i skole fra kl. 9 – 18.. 9 timers skole!!! Det var en mega lang dag, hvor vi for det meste bare lagde makeup pÃ¥ folk, ordnede parykker, og spiste pizza.. Yay.. Efter tech dag tog jeg til en af mine veninders bonfire, det var super hyggeligt, selv om jeg pÃ¥ en mÃ¥de faldt i søvn i en af strandstolene, det var lidt trist.. Min venindes kæreste er i militæret og bliver snart sendt afsted, sÃ¥ det var en slags farvel bonfire for ham.. Men det var nu meget hyggeligt.. Søndag tog jeg i biografen med en af mine venner og sÃ¥ Divergent, det var en super fed film, sÃ¥ nu har jeg tænkt mig at læse bogen ogsÃ¥, heh.. Ellers er der ikke sket sÃ¥ meget, denne uge har vi noget der hedder en smart test, det er en test hvor hver enkelt elev for en chrome book (slags laptop) og sÃ¥ bliver vi testet pÃ¥ den i matematik og engelsk.. Vores skole er en af de første skoler i Californien til at blive teste, sÃ¥ yay.. Det skal nok blive skægt.. I denne uge er det ogsÃ¥ tech uge for musicalen hvor vi begynder at arbejde med alt det tekniske for musicalen.. Og næste uge igen er der dress rehearsal uge hvor jeg skal være i skole hver dag til 21.. yay.. NÃ¥r jeg kan ikke beklage, jeg har selv meldt mig til det, heh.. Nu skal vi ogsÃ¥ snart begynde pÃ¥ musikken for “the end of the year concert”  det bliver skægt, dette Ã¥rs tema er Broadway! yay! Har tænkt mig at starte en gruppe med to af mine venner yay! Nu skal jeg jo ogsÃ¥ snart til Hawaii, glæder mig sygt meget!!! SÃ¥ ja, ellers ikke sÃ¥ meget, har haft super travlt for det seneste, sÃ¥ sorry hvis mine indlæg har været korte, eller ikke har givet nogen mening, prøver sÃ¥ godt jeg kan, heh..

20140325-203752.jpg

Mig og min ven Leo!

20140325-203807.jpg

Mig, Alyx, og Maca fra koncerten!

Skriv en kommentar