American Idol, Paris’s, Bowling ðŸŽ¤ðŸŽ‰ðŸŽ³

Hej alle! NÃ¥r sÃ¥ American Idol var stille og roligt. Det var super fedt og alt muligt, men det var lidt trist hvor meget af det alt sammen var planlagt. Vi havde det nu meget sjovt alligevel! Fik set Jennifer Lopéz og fistbombede Randy Jackson! Fik da ogsÃ¥ lige set mig selv i tv’et et par gange! Meget hyggelig dag. Weeekenden var jeg til min vens Paris’s fødselsdag. Det var ogsÃ¥ stille og roligt, mig og Dee kendte ikke sÃ¥ mange der, og det var lidt tørt. SÃ¥ vi tog afsted lidt tidlig og tog ud at købte is istedet! Det var lækkert! Denne uge er der ikke sket sÃ¥ meget. Mig og Dee har planlagt at optræde det teater stykke vi skrev i noget der hedder Coffe House, det er et sted hvor man kan optræde og sÃ¥dan nogle ting, auditions er næste uge, sÃ¥ det bliver spændende! Blev ogsÃ¥ spurgt til Prom af en af mine venner! SÃ¥ det glæder jeg mig ogsÃ¥ super meget til! IgÃ¥r var jeg ude at bowle med Dee og nogle af mine andre venner, det var mega skægt, fik da lige to strikes sÃ¥ ja, ja! Ellers ikke sÃ¥ meget er pÃ¥ vej til Kristy’s med Phil og Debbie, fejre mors dag tideligt, trafikken er helt forfærdelig, normalt tager det 1 time at komme derhen, vi tog afsted kl. 2, klokken er 16:30, er ved at dø af kedsomhed.. Næste uge er det ogsÃ¥ meningen at det kommer en hedebølge.. Lyder bedre end det er.. SÃ¥ ja..

20140510-221836.jpg

American Idol scenen!

20140510-221852.jpg

Mig og Dee i bussen på vej derover!

20140510-221904.jpg

Tiffany, mig, og Dee!

20140510-221920.jpg

Mig nede i hjørnet på tv, lyst hår og Pink kjole!

20140510-221930.jpg

J-Lo og Randy Jackson!

20140510-221942.jpg

Fik lige lavet den her collage, kan slet ikke tro på at der kun er 2 små måneder tilbage..

Skriv en kommentar